Thursday, 9 August 2012

Kirim Salam Untuk Dia


Ahh kan kirim kan di kau ke Tapak Kasut....
Eeee geram nye, dah tak terkira geram nya ni.. Ada jugak manusia yang tak belajar sivik kan..
Opss lupa KAU mmg tak belajar sivik pun, Tahun KAU belajar, mana ada subjek tu..

KAU tahu kenapa kau TAK ADA BF, ko tengok perangai BAJET kau tu...
KAU tahu kenapa ramai tak suka kau, ko tgk perangai selfish kau tu...
KAU tahu kenapa org benci kau, Ishhh kau dok depan cermin, nilai sendri lah..

KEJAM ke kata2 eL ni... Maybe bg eL tak kejam kot..
sebab apa yg dia buat, Lagi teruk kot... Pura2 dalam kelambu...
Cakap org sana sini pandai, diri sendri tak plak nilai... 
Kutuk org sane sini bkn main terer lagi, diri sndri pun teruk...
Ehh tolong Lah, sampai bila KAU nak jadi macam tu, Ko tak perasan lagi kew?
semua org tak suka KAU, Hampir semua LAh.. semua org kawan kau berpura2..
SEbab apa? seBab kecian Tengok KAU akan sorang2 nnt..

Maybe KAU fikir hidup sendri Lagi Bagus kan.. Kau belum Rase ag... hidup tanpa kawan
Kau belum kene lagi, Tak Tuhan Maha Adil, dy akan pusing balik..
Hari ini, Hari eL kene.. Esok Lusa.. Hari KAU plak.. KAU tunggu Jew...

p/s : Harap-harap kau akan sedar suatu hari ini nnt.. tentang perangai buruk kau yang suka judge orang 
sana sini, padahal kau pun sama je...




13 comments:

  1. hehe sabar2.

    biasalah tu ragam manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha tu Lah.. tiap2 hari dh bersabar..
      tak tahu la, bpe lama lg boleh tahan..
      hehehe

      Delete
  2. SABAR2..BESALA..MCM MNUSIA NI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih.. hehe
      mmg kne byk bersabar

      Delete
  3. manusia ni ada mcm2.. kalau si dia teruk, kita jgn berperangai macam dia juga.. kalau tak kita ni sama serupa je mcm dia, byk kan bersabar ye
    owh, maaf terkomen byk pulak kat sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, tak pe..
      tu Lah.. kita dh cube nk berbaik dgn dia..
      tp dia yg asyik nk buat perangai..
      Tak tahu bila dy nak berubah..
      smpai k hari ini, dia still mcm tu lagi

      Delete
  4. alamak...sabar2..biasalah tu.. ramai manusia suka 'politik' hahahaha...sana sini cakap, tak terima hakikat yang dia tu sama ja! =S

    salam kenal kamuu..saya singgah sini blogwalking dan nak mem-follow....hehe..

    share : http://www.sofinahlamudin.com/2012/08/anda-mempunyai-impian-tuliskan-impian.html

    ReplyDelete
  5. Datang sini dari segmen Blogger Aktif #2 : Ogos hingga Disember 2012 Kak Mia!

    Salam Perkenalan

    http://suzlinazreena.blogspot.com/

    (^_____________^)

    Lin follow sini <3

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum, is blogwalking sambil shout, komen, signature dan kiss ads, jemput singgah blog is yer? Huiih comey tapi cenggey nooo (garang).

    Santai iskandarX

    ReplyDelete
  7. abaikan je la..senang kan?

    eca BW sambil ajak join GA & Contest...
    http://www.ecadwinkyasha.com/2012/11/year-end-giveaway-2.html

    http://www.ecadwinkyasha.com/2012/10/eca-year-end-contest.html

    ReplyDelete
  8. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete